top of page

Admin and Renters

Public·35 members

Fyllingen mot Frøya på live 13 desember 2023

nov. 2023 — Centrum Tigers mot Kongsberg Penguins på live 15/10/ 15. Frøya mot Fyllingen på online 15 november 2023 for 4 døgn siden — des 2023 Et Kongsberg ...

Den tidligere U20-verdensmesteren trenger ikke score så mye for å være effektiv, og endte med 7 poeng, 6 assists, 4 steals og 3 returer. Men han og Brown spilte henholdsvis 38 og 35 minutter og de gir aldri motstanderne fred verken i forsvar eller angrep. Solid Zvigurs Fyllingens eneste minus i de tre første periodene var at flere av spillerne kom ut i foultrøbbel, Peter Bullock og Haji Jawara (11 poeng og 9 returer) var tidlig på 4 fouls. Da steppet Ivars Zvigurs opp og leverte en ny, sterk kamp. Latvieren satte 7 av 8 field goals (2 av 2 trepoengere) og endte med 17 poeng, 6 returer og 2 steals. – Spesielt i første periode viser vi hvor gode vi kan være når vi spiller basketball begge veier. Fyllingsdalen vs. Frøya - Live resultater, kampreferat, målshow, statistikk og nyheterAnsvarlig redaktør Olav T. Sandnes Nyhetsredaktør Karianne Solbrække Sportsredaktør Vegard Jansen Hagen Salgs- og markedsdirektør Bjørn Gunnar Rosvoll Programredaktør og Direktør Innholdsstrategi Trygve Rønningen Besøksadresser Lars Hilles Gate 30 5020 Bergen Dronning Eufemias gate 11 0191 Oslo Postadresser TV 2 AS Postboks 7222 5020 Bergen TV 2 Oslo Postboks 2 Sentrum 0101 Oslo Materialet på nettstedet er omfattet av åndsverklovens bestemmelser. Uten avtale med TV 2 AS (utgiver) og/eller med annen klareringsordning (Kopinor www. Best hos gule var igjen JD Muila, som noterte seg for en ny double-double med sine 20 poeng og 13 returer. Tøffere mot Kongsberg og Gimle? Fyllingen utfordres snart av et par av de antatt tøffeste konkurrentene i ligaen. Allerede søndag kommer Kongsberg Miners på besøk til Fyllingsdalshallen, onsdag 29. er det Gimle – Fyllingen i Gimlehallen. – Det er tøff motstand med to veldig gode klubber og trenere, men vi gleder oss. Vi må holde en hel kamp, men jeg liker mye av det som skjer med laget: Samholdet og lagmoralen og at alle heier på alle, fastslår coach Ndiaye. Poengscorere Fyllingen – Frøya (102-79): Fyllingen: Terrell Brown 32, Ivars Zvigurs 17, Eric Etienne Fongué 16, Haji Jawara 11, Nikolas Kvåle Skouen 10, Isaac Likekele 7, Edvard Aamodt Kristiansen 6, Nicolas Gundersen Ballone 3. (DIREKTESENDT TV*) Frøya Tromsø Storm på live 3 Frøya mot Fyllingen på live 15 november 2023 for 3 døgn Tromsø Storm mot 2023 — 2023 — Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen Gimle Kongsberg Miners ... – Mange sier at man burde prøve å spille i Tyskland eller Frankrike, men jeg har aldri hørt noen si «dra til Norge» så da jeg tenkte at jeg måtte prøve det ut selv, sier storscoreren. Hverdagen som en importspiller i byen mellom de syv fjell forteller han består av mye rutiner. – Alt jeg gjør er å være på trening, spise, sove og gjenta det. Jeg elsker det livet, det gjør at jeg kan fokusere på jeg vil og slippe forstyrrelser, meddeler han. Kaldt, men vakkert8131 kilometer er avstanden fra Hayward til Fyllingsdalen. En avstand som kan få alle og enhver til å kjenne litt på hjemlengselen, men ikke Terrell. Nå var både Ognjen Nisavic og Marcus Larsson tilbake etter skadefravær, men rytmen i angrep manglet og Frøya strevde mot hjemmelagets aggressive forsvar og spesielt mot Terrell Brown og Isaac Likekele, som hadde henholdsvis 6 og 4 steals, Niko Skouen også 4. Vriene å stoppe Amerikanerduoen styrte også mye i angrep for Fyllingen: Ligaens toppscorer Brown med 5 av 10 på trepoengere, giftige driver og 32 poeng, Likekele med driver, blikk og assists. – Jeg liker Bergen. Det er veldig fredelig her og ikke så mye å gjøre, så man får vært med seg selv. Det gjør at jeg får fokusert på det jeg skal gjøre, forteller Brown. Det er to år siden amerikaneren gikk ut av universitetet i New Mexico. Siden da har den lynraske guarden ønsket å prøve noe nytt. Han forteller at det var for erfaringens og eventyrets del at han pakket sakene sine for å prøve lykken i Bergen. Gjennom noen felles bekjente av Fyllingen-trener Calix Black Ndiaye falt valget på laget fra Fyllingsdalen. Centrum Tigers Fyllingen på online 9 desember 2023 Live HD nov. 2023 — Centrum Tigers mot Kongsberg Penguins på live 15/10/ 15. Frøya mot Fyllingen på online 15 november 2023 for 4 døgn siden — des 2023 Et Kongsberg ... Frøya | Oppsummering Følg Froya livescore, sluttresultater, kampoppsett og kampdetaljer! Neste kamper: 13.12. Froya - Fyllingen, 19.12. Gimle - Froya, 07.01. Froya - Ammerud. Vis ... Reiste 8000 kilometer for å se sønnen spilleFyllingen – Frøya 102-79: Toppen av norsk basketball preges av bergenslag. Onsdag var det duket for toppoppgjør da Fyllingen tok imot Frøya i Fyllingsdalen idrettshall. Terrell Jordan Brown, ble kampens store spiller, og det med helt spesielle gjester på tribunen. – Jeg elsker livet herFør sesongstart i årets basketliga hentet Fyllingen flere forsterkninger. Blant dem mannen med det passende basket-mellomnavnet Terrell Jordan Brown. Brown, som er fra Heyward utenfor San Francisco, valgte denne høsten å bytte ut de varme strendene og Golden Gate Bridge på den amerikanske vestkysten, med kalde, regntunge dager ved Askøybroen i den norske vestlandshovedstaden. Fyllingen feide over FrøyaDet var ingen tvil, Fyllingen viste fra første minutt at de ville ta tabelltoppen i BLNO alene. Frøya hadde Ognjen Nisavic og Marcus Larsson med på laget igjen, men fant aldri noen rytme offensivt og klarte ikke å forsvare seg mot Terrell Brown og resten av hjemmelagets angrepsstyrke. Fyllingen – Frøya 102-79 – De tre første periodene er jeg veldig godt fornøyd med, både forsvar og angrep. Da deler vi ballen og spiller den type basketball vi har lyst til å spille, sa Calix Black Ndiaye etter at naboene og rivalene fra Frøya var blitt utklasset i toppkampen i Fyllingsdalshallen. BLNO ... mot de to øvrige av lagene nærmest på tabellen, Frøya og... Aktuelt. Kongsberg kontrollerte. 8. des 2023. Etter tapene for Fyllingen (72 ... Fyllingsdalen vs. Frøya - Live resultater, kampreferat Følg med på LIVE resultater for dine favorittlag og ligaer i hele verden. Se Fyllingsdalen - Frøya. lørdag 25. februar kl. 04.00. Norge Cup Menn Senior ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page