top of page

Admin and Renters

Public·35 members

Ammerud Centrum Tigers på nett 13/12/2023

Annonser: Bedrift/nett: Annonseavdelingen · Annonser: Privat: Tlf 915 07760 · Personvernpolicy / Informasjonskapsler · PFU · Adm. dir.: Renate Slettli Nymo ...

no. Hva som veier tyngst, er for så vidt uinteressant. Faktum er uansett at Mathias Eckhoff rår over en særdeles spennende gjeng. Ludvik Bergseng er eksempelvis en kar som synes å vokse minst et par centimeter for hver gang jeg ser ham. – Han er en smart spiller som er i ferd med å vokse inn i kroppen sin, sier Mathias Eckhoff. Så kan man undres på om ikke Stian Mjøs en eller annen gang kommer til å vokse ut av kroppen sin, eller i hvert fall ut av en tilværelse med så heftig fokus på basketball. «Topp fire» mener Mathias om Bærum denne sesongen. Centrum Tigers Bærum på nett 5 desember 2023 Se for 8 døgn siden — Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen (SE!! ) 2023 — Den Kongsberg Penguins mot Ammerud på tv Tigers 1 på nett 7 o. I år er det enda flere, og altfor mange navn jeg ikke kjenner. Det er slutt på den tiden da alle kjente alle… I basketball ynder vi riktignok å omtale oss selv som en familie, men vi har heldigvis vokst til en real storfamilie. Det går likevel an å legge hodet på blokka og mene noe om sesongen vi går inn i. Men aller først: 1) Det er kult og spennende når unge talenter ikke bare er en del av en elitestall, men når de faktisk får minutter også. Og det er faktisk liten grunn til å mene at han tar for hardt i. Den viktigste grunnen er sannsynligvis at tenåringene ikke bare er talentfulle, men snarere at de er fryktløse og sultne. CENTRUM TIGERS Hvis du må velge én BLNO-coach du helst vil spille for, uavhengig av din egen klubbtilhørighet, er jeg sikker på at Inge-Aleksander Kristiansen kommer høyt opp på listen. Hans evne til å bygge relasjoner og lag er kanskje ikke unik, men den er spesiell nok til at Centrum fremstår som et kollektiv, og ikke bare en samling av individualister. Ammerud mot Gimle på tv 2022 2 desember 2023 Gratis 2. des. 2023 — 18. nov. 2023 — Centrum Tigers mot Gimle på tv 2022 29/10/2023 for 19 timer 29. okt tv===) Kongsberg Penguins mot Ammerud på tv 26/ 26. Ammerud Fyllingen på nett 3 desember 2023 - UBP Group 19. nov. 2023 — 2023 — Fyllingen mot Ammerud på nett 8 oktober 2023 8. 2023 — 2023 — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen ... Johannes Dolven har i hvert fall fokus! Han blir nok en gang helt sentral, og viktig for Centrums prestasjoner. (Foto: Marianne Stenerud). Tigers mønstrer et lag med mange spennende ansikter, og her er det mange å like. Jeg innrømmer at Sivert Wærstad Nordheim er en av dem jeg liker aller best etter at jeg «oppdaget» ham for noen år siden. En usedvanlig dyktig, rolig og smart kar. Så gjør det selvfølgelig ikke noe at Anders Nymo er tilbake på et BLNO-lag. Jeg fulgte ham til Menlo, California for mange år siden. Centrum Tigers mot Nidaros Jets 11 november 2023 10. nov. 2023 — 2023 — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers nett Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen Gimle Centrum Tigers ... BLNO, menn: Centrum Tigers - Ammerud | TV 2 - TV2 Play Fra Vulkan og kampen mellom Centrum Tigers og Ammerud i 10. serierunde av BLNO, menn.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page